Härliga sol

Solen skiner ute och värmer ordentligt. Äntligen är det vår (hoppas jag).
Men jag saknar solen inombords. Mitt hjärta behöver sol. Min själ behöver sol. Mitt sinne behöver sol.
Just nu är det väldigt jobbigt med allt. Jag är så rädd att jag ska falla tillbaka i skiten. JAG VILL INTE!! Varför ska det vara så svårt att äta normalt utan att få panik, skuldkänslor och få magknip?? Men jag måste fixa detta. Jag vill inte gå bakåt!! Jag vill ju fortsätta min väg framåt och få ett normalt liv. Inte för att jag vet hur ett normalt liv är men det är det nog inte många som gör. Vad är egentligen normalt? Det ska i alla fall vara så att man mår bra. Att man känner glädje, inte trycker ner sig själv och att man vågar tro på sig själimage2v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0