Varför så kämpigt??

Försöker komma fram till varför det ska vara så svårt att vända ett negativt beteende även om man vill. Vill man inte tillräckligt? Att äta är så himla jobbigt. Varför ska det vara det? Det är ju en naturli del av livet. Man måste ha näring i sig. Och jag är inget undantag även om det känns så. Jag har en så stark önskan att bara rasa i vikt. Tappa alla kilo jag en gång gått upp. Samtidigt vill jag inte förlora det jag har nu. Min katt, lägenhet och till hösten har jag ju fått en praktikplats där jag går och dansar. Det ska bli så roligt. Men varför har jag då dessa tankar?!?! Jag orkar inte med det längre!! Just nu skulle jag kunna tänka mig att testa en sak som jag inte testat tidigare. Men jag vet också att det inte leder någon vart. Bara bakåt. Inte framåt.Kan inte någon bara trolla bort allt som gör så ont inne i mig?!?! Jag vill inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0