Vilja,inte vilja,våga,inte våga

Just nu vet jag inte vad jag vill och vad jag vågar. Svackan blir djupare och djupare. Jag vet inte HUR jag ska ta mig upp. Jag vet inte om jag VÅGAR. Och även om jag vill så är det så svårtatt verkligen ta tag i det. Varför är livet så svårt och komplicerat? Hur känns det att vara helt frisk? Kommer en del av mig alltid vilja gå tillbaka till sjukdomen? Varför vilja dit egentligen. Det är ju ett rent helvete. Men livet är inte heller lätt. När man är mittemellan är det skitjobbigt. Det är så lätt att vackla då. Om man åtminstone hade en sida som var starkare. Det är så jättemånga tankar som bara snurrar i huvudet så jag blir helt tokig. Svårt att sätta ord på många av tankarna.
image3

Kommentarer
Postat av: anna

Jag finns här för dej! Säg till om jag kan hjälpa till, kanske bara vara en dag..
Älskar dej!

2008-04-12 @ 18:18:42
URL: http://valleystream.webs.com
Postat av: Julia

du kan. jag vet det.
älskar dig

2008-05-24 @ 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0