Till Matilda!!

Det är inte lätt att hitta ett tips som gäller för alla! Men visa personen att hon/han är värdefull precis som hon/han är. Och att man inte behöver svälta sig eller skada sig för att andra ska tycka om en. Det är oerhört svårt att ta emot kärlek som man inte känner sig värd. Men om man ändå ger personen kärlek kan man tillsammans kämpa mot alla jobbiga hemska tankar. Om du vill får du gärna maila mig om du vill ha lite mer "privata" svar. Min mail är : [email protected]
Detta gäller självklart alla andra också som läser detta och har funderingar osv.
Kramar Anna.image4

Kommentarer
Postat av: matilda

tack :) jag har redan din mejl :P :D

Postat av: MATILDA :D

obs!! skrev inte efternamn.. men men.. jag är matilda som går på samma balett som dig :D

Postat av: Julia

du är en ängel, anna.

2008-05-24 @ 09:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0