I DID IT!!

jag skrev ju att jag skulle göra d på riktigt denna gången
ändå har känslor,handlingar o dagar varit upp o ner
men så e d
idag hände en tydlig sak
jag tänkte noga igenom mitt val
en tanke jag fick igår
jag skulle skada mig idag
men när jag vaknade av att en söt liten loppa kom upp i min säng
o att d sen efter en stund kom ner en söt vårflicka
då hade jag inte en enda anledning till att göra nåt dumt
DAGEN BÖRJADE JU UNDERBART
varför skulle jag sabba d
jag sabbade inte d
jag följde en bit av min plan
men kom inte så långt
gjorde mig av m saker på vägen
O D KÄNDES BRA
jag bestämde mig bara
hade inte en enda anledning till att skada mig
varför skulle jag då göra d
så jag struntade i d o åkte vidare
o sen har jag inte tänkt mer på d
BARA VARIT STOLT ATT JAG STOD EMOT
jag klarade d
solen skiner
jag va hos min nya läkare idag som va superbra
känner mig bättre från halsflussen
fick ett jättesött kort från min underbara katie
så när jag tänker efter
o dessutom erkänner så
MÅR JAG BRA IDAG
jag kan
jag e på rätt väg
jag har fina människor runt mig som stöttar
jag älskar er alla för allt ni gör o för att ni finns

Kommentarer
Postat av: Katie

<3 <3 <3 Massa kärlek till Dig min vän <3 <3 <3

Kramar, Katie

2009-05-04 @ 07:02:01
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0