På riktigt denna gång!!

jag tror jag gör d på riktigt
jag tror jag kämpar framåt på riktigt
använder mig av en del redskap
saker som ska hjälpa mig bli lugnare
komma på andra tankar
prata av mig
andra kanske inte ser d
men nu vill jag verkligen
att få följa m jea på föreläsningen gav mig en styrka som jag vill känna
den styrkan vill jag känna ofta
helst alltid
jag sorterar bort skit här hemma
kläder som inte används
massa skit som jag sparat
sökt en utbildning o ska provdansa i stockholm i maj
känns som d  händer en hel del
en sak som jag använder mig mkt av e mandalas
vet inte om alla vet va d e
men d e bilder som man färglägger precis som man vill
bilderna föreställer inget speciellt
i stort sett bara mönster
o detta ska va väldigt bra för koncentrationen o annat
så jag tar fram lite lugn musik
mina pennor
o min mandalasbok
i love it
jag måste ärligt säga att just nu känns d bra att va på väg åt rätt håll
 men d e inte en dans på rosor kan jag säga
ångest kommer ändå
men jag vill inte ha den o försöker göra annat då
inte bara umgås m den
jobbet m dansen o barnen hjälper mig oerhört
o i d ingår alla fina personer som oxå jobbar där
som ofta säger att jag gör ett bra jobb
jag tror faktiskt att jag börjar kunna ta det till mig
vilket känns bra
bara så ni alla vet:
NU GER JAG JÄRNET
SÅ SE UPP FÖR MIG NU
FÖR HÄR KOMMER JAG

Kommentarer
Postat av: Katie

Vackra ögon du har gumman !!!

Kramar till Dig!!!

Längtar tills vi drar till Astrid Lindgrens Värld!!!

2009-04-30 @ 20:28:41
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0