wow,wow,wow,wow........

många tuffa dagar har d varit här på många sätt o vis. men nu har jag fått börja jobba igen!!:) helt underbart e d. träffa alla söta barnen på dansen.
igår blev verkligen en wow-dag. va jättetrött när jag vaknade ute i rydebäck o tog mig hem ganska snabbt. ville hinna vila innan jag skulle vidare till danshuset där d va fest. hinner bara hem o slänga mig på soffan när jag hittar ett sms från Karen (pappas fru). hon o min lilllebror Lukas befann sig hos farmor. dom va i sverige!!=) jag slängde mig i duschen, på m kläder, smink o iväg  bussen. vi möttes på väla, åt gott och flummade sen runt. vi hade jättetrevligt. men tyvärr träffade jag inte lille Lukas. han va hos vår kusin o lekte,hihi. tiden gick fort som alltid o jag va tvungen att åka vidare till danshuset. d va verkligen jättetrevligt på dansfesten. supergod smörgåstårta bjöds d på o sen va d dans som gällde för hela slanten. tjejerna fick ett nummer o killarna fick en typ av bingobricka. sen skulle man se vilken kille som hann fylla sin bricka snabbast:P christopher gjorde en smart grej o bjöd upp mig o en annan tjej till en dubbelbugg. snacka om kul. han o jag ska dessutom träffas på onsdag i lund o käka lunch:D jag ska ändå dit för röntgen. trevligt värre. så gårdagen va verkligen en superdag!!
o idag e d barndans som vanligt. får se hur mkt vi hinner bugga för sen ska vi till grand hotell i lund där ett gäng ska dansa. jag frågade om jag fick hänga på. nice, nice.
 SÅ IDAG SKA BLI EN BRA DAG!! (ja ni läser rätt!!:P)
ha d nice!
puss o kram skumbanan:P
None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0