bra helg!

måste ju faktiskt säga att jag har haft en bra helg. igår åkte jag till rydebäck. när jag kom dit var dom precis på väg ut på promenad. så himla härligt väder. vi tog en ordentlig promenad,ner vid stranden,solen sken. lilla livia somnade i vagnen o mös där. när hon hade sovit färdigt o vi hade fått i oss lunch så gick livia o jag till lekplatsen o gungade. så det blev riktigt mycket frisk luft. men d va en härlig dag o vi va jättetrötta på kvällen. efter en katastrof-melodifestival ville jag o agneta se en film o jonas ville se en annan. det slutade m att han gick upp o tittade där. men vi orkade inte länge. sjukt trötta va vi o d bara kröp i kroppen. så vi gav upp o hoppade i säng.
nu e jag hemma hos min puh. han ligger under täcket o sover. jag ska strax oxå lägga mig. ska iväg till malmö imorgon o träffa jeanette:) hoppas bara jag e frisk. livis började kräkas idag o sen blev agneta oxå kass. menmen, finns inget o göra nu. jag e smittad för längesen isf.
natti natti på er!!

Kommentarer
Postat av: Katie

Hej Anna!

Tack för ditt inlägg som du skrev i kväll!

Du har rätt, sjukdomen får inte vinna! Man måste vara starkare än den!!! Måste, måste, måste orka igenom hela vägen!

Så du känner också Jeanette! Jea är verkligen en underbar person, hon betyder mycket i mitt liv! Har du facebook? I så fall får du gärna leta upp mig där och lägga till mig som vän (leta på Katie Grün)

Ha det bra! Var rädd om dig! Kram, kram

2009-02-16 @ 20:44:28
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0