fuck my life

oki. just nu vet jag fan inte va jag ska göra m detta liv
orkar inte nu
orkar inte idag
varför
hjälp mig
hur ska jag göra för att reda ut detta
jätterörigt
jättejobbigt
ångest
hela tiden denna fucking ångest
ursäkta mitt hemska språk idag men jag måste få ut d

befinner mig just nu hemma hos a,j,a,l
jag e trött
tankarna snurrar runt
imorgon e d jobb
orkar inte
fixar inte detta
hur ska jag nånsin kunna få en utbildning o sköta ett jobb
blir ju rädd för livet hela tiden
vet inte om jag vågar
tryggare o va i sjukdomen
men d vill jag inte
d e totalt jävligt o va i d
va finns d för utväg
finns egentligen ingen
bara en o d e FRAMÅT
men jag e rädd
livrädd
ska jag tillbaka hit ikväll
ska jag stanna hemma
här har jag sällskap vilket jag nog behöver
hemma e d lugnt vilket jag oxå behöver
hur gör jag
åker hem en stund o sen tillbaka
vet inte
får se sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0