när??

när ska saker vända
när ska jag kunna må bättre
när ska jag få tillåta mig att må bra
när när när när
d e den ständiga frågan
när ska jag trivas m mig själv
när ska jag få leva o må bra
utan att va rädd för att falla
jag vill inte falla o slå mig igen
d gör bara så ont
mina krafter att kämpa e inte så starka som jag önskar
vet inte längre vad som händer
o jag vet inte hur jag ska kunna få rätt på d
få rätt på allt som bara e så fel
varför e hela jag så totalt fel
hjälp mig att förstå
hjälp mig se meningen m detta
kan inte se d nu
finns stunder då jag verkligen inte orkar mer
orkar inte o vill bara ge upp
tack o lov e jag för feg
alldeles för feg för att ge upp
jag vet ju att jag inte vill d
jag vill leva ett bra liv
jag vill må bra
men frågan e bara:
NÄR??

Kommentarer
Postat av: Ludmilla

Tack för dina fina ord på min blogg.

Jag känner igen mig i dina ord. Ibland känns livet helt meningslöst och hopplöst. Det gäller att själv fylla det med mening. Man måste göra det själv, och det går. Trots allt så är det ju inte hela tiden som det känns lika jobbigt. Det jobbiga går i vågor, eller hur? Fokusera på topparna och inte dalarna.



Stor kram!

2009-02-23 @ 22:03:11
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0