soligt!!

solen skiner i kylan idag men det är faktiskt riktigt skönt ute.
har varit ute en runda när jag skulle till citykliniken o nu ska jag försöka varva ner lite innan jag ska ge mig av till jobbet o alla härliga barn där.
har en konstig känsla i kroppen idag.
inte på något sätt negativt
men däremot ovant
det känns positivt
det känns bra
det känns verkligen som att jag kanske är på väg
jag har kunnat trappa ner på medicinen
jag har kunnat stoppa mina negativa ångesttankar
jag har kunnat fixa mat i helgen
hihi, hjälp va jag låter duktig:P
ha en bra dag o TÄNK POSITIVT!!

Kommentarer
Postat av: em

:) Allt bra?

2009-02-08 @ 18:30:21
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Katie

Jag blev lättad och det blev lite lättare att andas då jag läste ditt inlägg. En dag vill jag också känna den känslan och kunna skriva ett sådant positivt inlägg som jag känner att ditt är!

Ha en bra kväll! Kram, Katie

2009-02-13 @ 19:20:42
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0