tuffa dagar

ojojojoj!!
jag hoppas att dessa dagar har en mening. jag vill veta va meningen e m att jag haft så tuffa dagar. antagligen e d för att jag ska se att dagarna e bättre när jag tänker positivt. att jag inte ska gå o trycka ner mig själv så långt ner i jorden som d bara går. o att jag absolut inte ska lagra mycket irritation o ilska så länge utan försöka ta tag i dom känslorna o tankarna direkt. idag har d känts bättre. jag har iaf kunnat va glad o inte bara grävt ner mig.
jag har ju så oerhört mycket stöd runt mig. på många håll o kanter. d e jätteskönt. även om jag många dagar inte känner mig värd det så vill jag inte va utan alla underbara människor som finns. så d e bara till att ta nya tag o inte deppa ner sig bara för att d varit lite depp i någon dag.
nä!! nu ska jag kämpa vidare. måste ju för tusan klara av detta. andra har ju kunnat fixa d, då ska jag väl oxå kunna d?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina ord i detta inlägget fick mig lite starkare!!! Kämpa på!!!

Kram, kram

2009-02-15 @ 17:46:31
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0