iväg

e iväg m pappa nu. han kom till sverige idag o jag hängde m upp till farmor. så nu e d vi, tvår farbröder m familjer. vi har ätit god middag o väntar nu på efterrätt. fullt ös e d här. va jättelängesen jag träffade dom. känns inte som förr. e d jag eller e d dom? e väl alla på ett eller annat sätt. blir mer o mer tydligt hur jäkla gammal man e. usch!!
imorgon e jag ledig från jobb o jag o pappa ska väl hitta på nåt kul hoppas jag. sen stannar han hos mig till på torsdag.

jag hoppas att jag får åka tillbaka till sötisarna till helgen. d känns så pissigt tomt utan dom!! men jag fick faktiskt stanna där i fredags. t o m sova över. d riktigt ösregnade när jag skulle hem så d va väl ett undantag. men tack iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0