ny blogg??

tror att d e en ny blogg på ingång här
kulkul:)
jag o finaste katie kommer blogga tillsammans
exakt hur vi kommer göra kan jag inte förklara
vet kanske inte riktigt själv heller, hihi
men d ska bli spännande

jag e hemma nu igen och pappa e kvar hos farmor
han skulle egentligen stanna hos mig men kom på nån anledning till att stanna hos farmor
plats typ
men men....
vi har varit iväg på väla o shoppat lite o även här i landskrona
dessutom va vi i r-bäck snabbt o hämtade mina fina möbler
fick inte in allt i bilen
men d blir säkert finfint:)

Kommentarer
Postat av: Katie

Vår blogg skall bli bäst!!! och vi skall nå drömmars mål!

2009-07-24 @ 19:17:36
URL: http://katieschanstillettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0