(ej) fungerande vård

jag e trött
öm i kroppen
varm
ja en massa saker
myser nu m katten i ny skön pyjamas
fastnade på en o annan blogg
läste o läste
gör ont i mig när jag läser hur vården e
jag vet ju en del efter mina år
men när fan ska dom ge upp
när ska personalen själv fatta att d dom gör e så totalt fel
d skadar nåt så oerhört
varför bryta ner unga tjejer/killar så
d e fan helt sjukt
vem har makten att göra nåt
finns d inte en jävel som kan göra nåt
tydligen måste d va nån som läkare o andra inom vården lyssnar på
för vi som själv varit inlagda e d ju ingen som tror på
d e ju sjukdomen som talar då
(så säger de inom vården)
men bara för att man varit/är inlagd så ÄR man inte sjukdomen
jag vill så innerligt gärna banka in d i huvudet på dom
jag vill få folk att förstå
vill att d ska ske en förändring
o den förändringen måste ske NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0