framsteg!!

ett framsteg
så känns d verkligen idag
kanske inte big deal för andra
men d va skönt att kunna gå o handla
yoghurt,frukt o annat
utan att tänka för mycket på va som fanns i
inte kalori eller fettmässigt
utan råvaror
känns larvigt
men skönt
jag kan äta banan
har precis fikat på bananyoghurt
o en färsk banan ligger o väntar på mig
o det är faktiskt gott
har inte kunnat äta det på jag vet inte hur länge
flera år är det
o anledningen är inte enbart "ätstörningstankar"
massa anledningar till att d e jobbigt
men nu ska d inte va d mer
banan e gott
d e inget konstigt
mina tankar att välja bort d e däremot konstigt
ett steg fram
yes

Kommentarer
Postat av: Katie

Bra jobbat tjejen!!!

Skönt :-)

Ha en bra dag!

Kramar, K

2009-03-11 @ 07:47:53
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0