home sweet home

nu är jag äntligen hemma efter några dagar på infektionskliniken. febern va hög måndag,tisdag,onsdag. tisdagnatten var inte rolig. jag kunde inte sova alls. gjorde jätteont i ryggen o jag hade svårt att andas. jag blev jätterädd. på onsdagen fick jag snabbt en tid på vårdcentralen. snabbsänkan va hög o jag fick penicillin mot lunginflammation. men på sena eftermiddagen när jag hade fått i mig 2 tabletter kom allt upp igen. hade ju inte fått i mig något under dagen men inte bra att jag inte kunde behålla medicinen. så när mamma kom in genom dörren o såg mig blev hon nog rätt chockad. jag va helt borta o idag minns jag inte mycket av dessa dagar. mamma ringde iaf runt till sjukvårdsupplysning osv o dom tyckte att vi skulle ringa ambulans. dom ansåg oxå att jag skulle åka in till akuten vilket vi gjorde. fick ganska snabb hjälp där o dom behöll mig. inom o röntgades o sen till infektionen. o där har jag legat. antibiotikan jag fick i droppnålen hjälpte snabbt o jag har varit feberfri 2-3dagar nu. idag va sänkan ok o jag fick åka hem:)
det är jätteskönt att va hemma nu. men jag e jättetrött vilket jag kommer vara ett tag. o hostig.

Kommentarer
Postat av: Katie

Skönt att du mår bättre nu vännen!!!

Hoppas att du får en bra vecka <3

Kramar från mig

2009-03-09 @ 10:39:42
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0