life is hard

tänk om allt varit lite lättare
så mycket bättre det hade varit
alla mina knepiga tankar är så förbannat starka
vill att dom ska bli mindre
men det är en jäkla kamp
hela tiden
hur ska man ha ork till alla timmar
ingen paus
försöker jag ta en paus så kommer dom direkt
då kommer alla jävla negativa tankar
bara invaderar
och jag vet att det bara är jag som kan jobba bort dom
men det är skitsvårt
känslor och tankar om att jag inte är omtyckt
att alla hatar mig
jag duger inte till något
jag är ful
jag är fet
och allt annat som bara strömmar genom mig hela tiden
jag vill kunna känna äkta positiva saker
inte bara då och då
alltid
kunna vara stolt över saker jag gör
jag vill att livet ska vara fullt av positiva saker
och det är det säkert
bara att det är svårt att se
för allt det negativa är i vägen
vill kunna se genom den tjocka dimman
snälla ge mig kraft till att orka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0