varför

varför e d som d e
varför kan d inte va på annat sätt
vet att d e mitt beslut
men tankarna e så starka
hur kan jag bli starkare
jag vill va starkare än mina tankar
men dom e svåra att styra
vill inte att d ska va så
underbara vänner ställer upp
ändå får jag panik om jag mår för bra
känner mig inte värd d
jag vill kunna känna d
vill känna mig värd bra saker
men d e svårt
vet inte hur jag ska göra
vill att allt ska va bra
men att gå denna väg mot att d ska bli bra e jobbig
riktigt jobbig
så jobbigt va d nästan inte ens när jag va mitt i anorexiskiten
men här mittemellan
på väg mot bra
kommit över på andra halvan
går inte att vända tillbaka
kommer aldrig att gå
att gå tillbaka hela vägen
o d vill jag absolut inte
aldrig i hela mitt liv att jag vill tillbaka till d helvetet
men jag vill ut ur detta helvete
helvetet mittemellan
jag vill va i underbara må bra
jag vill va där nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0