inpackning, nerpackning....

just håller jag på o gör inpackning i håret, har blivit så konstigt
plus att jag har nerpackning till lägret
vi ska samlas 17 o sen köra iväg
körläger hela helgen
svårt o packa, kan inte vädret bestämma sig
jag kan inte heller bestämma mig
ska jag ta m datan eller inte
kan va skönt att inte ha den
samtidigt som d kan va otroligt skönt att ha den
om man bara behöver komma bort en stund
mamma har varit här en liten stund idag
vi har lunchat o handlat

min mage gillar inte detta
den kör rundor
min kropp skakar
varför
armarna e darriga
svårt o skriva
svårt o koncentrera mig
vet inte va fan jag vill

vill att helgen ska bli bra
hoppas att den blir d
men nu e d faktiskt jag som bestämmer
o då ska den bli bra
o mysig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0