kroppen skriker!!

har så förbannat ont i kroppen
i varenda lite fena
aldrig utvilad
o massa annat skit
ska försöka lyssna på kroppen o ta d lite lugnt

helgen va bara så häftigt rolig
massor att göra men kul
träna m barnen inför dansuppvisningen
träna själv
många timmar
roliga timmar
få sovtimmar
sen va d dax för uppvisning
d gick jättebra
hela fm m dom små barnen
efter lunch va d balett o sen va d tävling
jag o christopher tävlade i bugg
superkul
o vi vann
vi blev institutmästare
vilken känsla

dom negativa stunderna blir färre
men känns betydligt mer när d kommer
hade en sådan stund igår
men jag ska vidare
jag ska framåt
har så många positiva saker o se fram emot
denna helg e d körläger
nästa helg ska jag till stockholm på audition
o hoppas kunna träffa irmiz o dom söta barnen
helgen efter d e d dax för ännu en audition
o där emellan ska jag m jea på föreläsning
vilken styrka d ger mig när jag e m
skithäftig känsla

LIFE IS WORTH LIVING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0