läggdax

trött efter en dag m massa aktiviteter
d har varit dans, konsert m kören
varit igång en hel del
o d talar kroppen om för mig
den gör ont
axlar
ben
händer
....
även inne i mig gör d ont
jag försöker få d att göra mindre ont
men d e svårt
svårare när man e trött oxå
måste gå o lägga mig
först läsa lite
sen lyssna på lugn musik
o sova några timmar
ska försöka sova lite längre imorgon
packa ihop saker till min lilla resa
kämpar för att slå ner mina tankar
d e fan inte lätt
dom e starka
men d e jag som ska vinna
jag ska va starkare
jag o alla andra som inte gillar mina dumma tankar
vi e betydligt fler o starkare än mina tankar

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 22:34:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0